28 Ocak 2010 Perşembe

GTA San Andreas - Crysis Mod [2010]

Özellikler!

- Crysis Tankı Eklendi (Rhino),
- VTOL Eklendi (Hydra),
- Fuoristrada (Patriot),
- Hovercraft (Vortex),
- Nanosuite Americana (Grove Street Gang)
- Militare Coreano (swat),
- DSG1, FY71, mk23, mk23 socom, shotgun, scar eklendi...
- Nanosuit Özellikleri eklendi...(Görünmezlik, Maksimum Hız vs...) Tab+E'ye basarak değişebilirsiniz.

Kurulum!

- "Yükleme Dosyaları" klasörünün içindeki dosyaları "...\Rockstar Games\GTA San Andreas" klasörüne atıp, TayfunKey.bat'ı tıklayıp kurun.
- İyi Oyunlar...

Convert Edenler: Em3rald, Neos7, OmegaGT, Hydra, Giorgio91, Eastblood RedCheeck...
Hazırlayan: TayfunKey (Tayfun Kumaş)

Tanıtım Videosu:
http://www.akilli.tv/video/447305/GTA-SA--Crysis-Mod-Gostown-Paradise-6.aspx



Download! 10.4 MB
http://turbobit.net/sad7l1acq0mq.html

16 yorum:

  1. deiğini yaptım oyun hata raporu veriyordu sonra gtayı sildim geri yükledim tayfun keyden yükleme yapmadım sadece dosyaları kopyaldım silaklarım görünümü değişti bu konu yardım alabilitmiyim

    YanıtlaSil
  2. kardes bisi sorcam herhalde skinde problem var nereye atcaz skini ???

    YanıtlaSil
  3. ya gta_sa.exe çalışmayı durdurdu diyor:S Bu modda sıkıntı war.yardımcı olursan çok sevinirim.oyunu bozuyor tekrar üklemek zorunda kldım.çok istediğim bi moddu lütfe ilgilen

    YanıtlaSil
  4. ya ben bu modu kurdum. SAMP'da kullanıyorum şuan (normal gta da calismiyor) Bunun bir caresi var mi ? (nano giysi özellikleride çalışmıyor)

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Açılmıyo hata veriyo otomatikman kapanıyo yardım tayfun abi

    YanıtlaSil
  7. bu ne biçim şey ya yükleyenlerin çoğunda hata vermiş yapanlar nasıl yapmış anlatmıyor özellikleri kullanmayınca farklı şeyleri indirin diyorlar ..
    hata bende de verdi baştan yükledim oynu bunun yüzünden bi çözüm yok mu :@

    YanıtlaSil
  8. off ya bune böyle crysis hastasıyım heycanladım bi açtım oyun hata verdi neymiş gta_sa.exe çalıştırmayı durdurdu ne bu böyle ya yardım yokmu

    YanıtlaSil
  9. ben yardım edeyim bu sitelerin yardım edeceği yok bakın güvenilir çalışan bir gta tekrar kurun sonra crysis modda dediğini yapın fakat data dosyasını amadan deneyin birde image tools varsa cleo dosyasının içindeki skin dosyasını açın sonra içindeki görünmez,zırh vs... leri sağ tıklayıp exract deyin masaüstüne sonra gta sanandeasın içindeki cutscene dosyası image tools la açın ve masaüstüne attığınız daha önceki dosyaları cutscene dosyasına atın ve bitirin böylece crysis yamasını bitiriyoruz TEK BİR FARKLA GÜÇ MODUNDA YUMRUK ESKİSİ GİBİ HIZ MODUNDA HIZ ESKİSİ GİBİ birde oyunun başka bir pcden gta3 dosyasını alın image toolsla açın içindeki vortex dosyasını masaüstüne çıkartın sonra sizin bilgisayardaki gta3 doyasını açın sizin kinin içindekiyle ...replace... yani değiştirin ve crysis gtayı oynamanın tadını çıkartın birde modlar tab e den değişiyor oynu açtığınız da normal karakter olunca şaşırmayım çünkü tab e ye bastıgı nızda crysis daki karakter oluyorsunuz by burak akgümüş

    YanıtlaSil
  10. ben yardım edeyim bu sitelerin yardım edeceği yok bakın güvenilir çalışan bir gta tekrar kurun sonra crysis modda dediğini yapın fakat data dosyasını almadan deneyin birde image tools varsa cleo dosyasının içindeki skin dosyasını açın sonra içindeki görünmez,zırh vs... leri sağ tıklayıp exract deyin masaüstüne sonra gta sanandeasın içindeki cutscene dosyası image tools la açın ve masaüstüne attığınız daha önceki dosyaları cutscene dosyasına atın ve bitirin böylece crysis yamasını bitiriyoruz TEK BİR FARKLA GÜÇ MODUNDA YUMRUK ESKİSİ GİBİ HIZ MODUNDA HIZ ESKİSİ GİBİ birde oyunun başka bir pcden gta3 dosyasını alın image toolsla açın içindeki vortex dosyasını masaüstüne çıkartın sonra sizin bilgisayardaki gta3 doyasını açın sizin kinin içindekiyle ...replace... yani değiştirin ve crysis gtayı oynamanın tadını çıkartın birde modlar tab e den değişiyor oynu açtığınız da normal karakter olunca şaşırmayım çünkü tab e ye bastıgı nızda crysis daki karakter oluyorsunuz by burak akgümüş

    YanıtlaSil
  11. bide tanıtım videosunu izledim gostown paradise 6 yükledim ama onda çalışmıyor normal gta da çalışıyor ona yardımcı olabilirmisiniz ?(sadece alan gostown paradise olsa bana yeter)

    YanıtlaSil
  12. arkadaşlar ben buldum çok basit birşey yükleme dosyaları içinde data var oraya girin orda vehicles diye bişi var onu silin sonra yükleme dosyaları içindekiler gta san andreas içine atın tayfunkey.bat ı tıklayıp kurun :)

    YanıtlaSil
  13. ee oluyo mu öyle?

    YanıtlaSil
  14. oluyo oluyo
    ama araçlar yok ; vtol filan

    YanıtlaSil
  15. Ben Kurulumu Yaptım Datayı Almadan Sonra Oyunada Girdim Ama Tab+e Bastığımda Oyun Takılıyor Yardımıcı Olur Musunuz ?

    YanıtlaSil
  16. ya gta_sa.exe çalışmayı durdurdu diyorsa uyumluluk modunu windows 98 yapın büyük ihtimalle düzelecek bende düzeldi

    YanıtlaSil