6 Mayıs 2011 Cuma

[PS2 & PSP] GTA LCS & VCS %100 Türkçe Yama

Yeni Siteme Yönlendiriliyorsunuz.

12 yorum:

  1. Ben psp oyununu türkçe yapmaya çalışıyorum. Ama nedense hata verip duruyor. Ayrıca iso dosyası eski boyutu 1gb küsür iken türkçe yama ile editlediğim dosyanın boyutu 800mb küsür oluyor. CDmarker programını da internetten bulamadım onu da bloğunuzda paylaşırsanız çok iyi olur!

    YanıtlaSil
  2. Tamam sorun halloldu umd gen versiyon 4 ile...

    YanıtlaSil
  3. PSP versiyonlarından değişiklikler etkileyebilir diyecektim. Bu arada halloldu derken Türkçe oldu değil mi?

    YanıtlaSil
  4. psp türkçe yama halloldu. Ama türkçe karakter sorunu var. Türkçe karakterleri eklemek için ne yapabiliriz?

    YanıtlaSil
  5. çğıöşü gibi karakterler yerine cgiosu çıkacaktır. Oyun içi görevlerde hata olmasın diye bunu yapmak zorundaydım.

    YanıtlaSil
  6. O zaman editlemede bir hata çıktı sanırsam. ğ yerine â ı yerine î gibi harfler geliyor vcs yi de yaptım. Neyse en azından türkçe yama oldu ya o bile yeter emeğinize sağlık. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Güzel Güzel çok teşekkür ederim Tayfun

    YanıtlaSil
  8. selam usta ben bu dediğin cdmaker dosyasını bulamadım internette. power iso ultra iso ile değiştirmeyi denedim english dil dosyasını (psp için) öyle de oyuna girerken hata verdi. senin dediğin programın linki var mı lütfen verebilir misin?

    YanıtlaSil
  9. selam usta ben bu dediğin cdmaker dosyasını bulamadım internette. power iso ultra iso ile değiştirmeyi denedim english dil dosyasını (psp için) öyle de oyuna girerken hata verdi. senin dediğin programın linki var mı lütfen verebilir misin?

    YanıtlaSil
  10. Daemon Tools Lite İle İşi Hallettim.(Türkçe Oldu)Hiçbir Sorunuda Yok.....

    YanıtlaSil
  11. arkadaşlar ben bu türkçe yamayı kuramadım MagicISO ve umd gen versiyon 4 programlarını kullandım(veya kullanmaya çalıştım)yapamadım. biri yardımcı olursa sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam sorunu çözdüm.basit bir sorundu zaten bir yer gözümden çakmış ondan.
      tükçe yama için teşekkür ederim. çok güzel olmuş ama psp de önceden oyunun ingilizcesini oynamayan biri oyunu oynayamaz.
      çünkü oyun başladiğı zaman narmal tuşlar yerine tuşlar ps2'nintuşlarını gösteriyor o yüzden karışıklık olabilir.bunun sebebi de psp ve ps2 için aynı gxt dosyasının kullanılması.bu dosya ps2 için yapılmış ama psp'ye de oluyor.o yüzden sakın oyunu orjinal diliyle oynamadan türkçesini oynamayın tabi psp de.

      yinede uğraşılmış. çoooooooook teşekkür ederim

      Sil