16 Şubat 2013 Cumartesi

Elveda Ramis Akın (by_manyax)

Üzgünüm Ramis, bu blog sayfamda seninle alakalı böyle bir konuyu açmayı gerçekten hiç istemiyordum ve bunu yapmak zorunda bırakarak beni gerçekten çok üzdün. Ne desem bilemiyorum sözleri toplamak gerçekten çok zor ve şu an gözümde akan yaşları toparlamak daha da zor. Ölüm sana hiç yakışmadı. Hemde bu yaşta. Özellikle zamansız ölüm yaparak en sevmediğim olayı bana yaşattın. Ramis, Ramis, Ramis... Bilemiyorum ne diyeceğimi. Elveda sevgili dostum, seni gerçekten seviyorum ve aklımdasın sürekli. Sevgilerimle kal...

Ailene ve yakınlarına başsağlığı dilerim.

- Tayfun Kumaş (TayfunKey)

Tanımayanlar için belirteyim: GameTurks'ün, GTA İstanbul City 2 modu ile tanınan ve GTATurk.com forumunda, GTA modlarına büyük katkısı bulunan, 3dsmax konusunda da bana öğrettiklerinin ayrı bir yeri olan, Türk GTA topluluğunun yakında tanıdığı by_manyax yani Ramis Akın bugün vefat etmiştir.

5 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Başımız sağolsun. Üzüldüm gerçekten

    YanıtlaSil
  3. Mekanın Cennet Olsun Usta Mod Yapımcısı...

    YanıtlaSil
  4. Ölüm sana yakışmayan tek şeydi kardeşim :( Sensiz ne yaparız :( :(

    YanıtlaSil
  5. Boyle uzucu bir haberi cok gec almak cok daha uzucu mekanin cennet olsun ustam ;(

    YanıtlaSil